שאלות ותשובות

מחפשים לחתן את הבן או הבת?

בטח יש לכם שאלות!

כל הורה שמצטרף לוורט מקבל אזור אישי למעקב אחר ההתקדמות, עדכונים על הצעות ומפגשים עם הנציג.

 

מרגע ההרשמה המערכת מתחילה לעבוד. בדרך כלל ההצעות הראשונות מגיעות תוך מספר שבועות, אבל זה תלוי בפרופיל ובזמינות במאגר. הנציג שלכם יעדכן אתכם באופן קבוע.

אין דבר כזה "מאוחר מדי" בוורט. הרשת הענקית שלנו כוללת שדכנים המתמחים בכל הגילאים והמצבים. חלק מההצלחות הגדולות שלנו היו דווקא עם רווקים ורווקות "מבוגרים" יותר.

אנחנו מדגישים שכל משודך הוא סיפור בפני עצמו ויש לו את הזמן והמסלול שלו. הנציג עוזר להעביר את המסר הזה גם לשדכנים ולהתמקד בחוזקות הייחודיות של הילד/ה.

זה בהחלט אפשרי. בתהליך ההרשמה אתם מגדירים את כל ההעדפות האישיות שלכם: גיאוגרפיות, עדתיות, ערכיות ועוד. המערכת תציע רק הצעות שמתאימות לקריטריונים שלכם.

הנציג הייעודי שלכם מתאם הכל. הוא הגשר ביניכם לבין השדכנים, מעביר מידע, מתאם פגישות ודואג שהתהליך יהיה חלק ונוח עבורכם.

כל ישיבה וסמינר שמצטרפים לוורט מעמידים נציג מטעמם – בדרך כלל מחנך או איש צוות שמכיר את התלמידים אישית. הוא דואג שהבוגרים של המוסד יקבלו טיפול מיוחד ומעקב צמוד.

תוך שבועיים מההרשמה תתחילו לראות הבדל: יותר שיחות, יותר הצעות רלוונטיות. לא צריך לחכות שנה כדי לדעת אם זה עובד, תוכלו לראות זאת במהירות באזור האישי ודרך העדכונים מהנציג.

לפני כל הצעה השדכן צריך להסביר למה הוא חושב שההצעה מתאימה. אם ההצעה לא הגיונית, הנציג שלכם מעביר פידבק לשדכן ומוודא שההצעות הבאות יהיו יותר רלוונטיות.

כל שדכן במערכת חותם על הסכם סודיות. המידע זמין רק לשדכנים מורשים ורק עבור הצעות קונקרטיות. אין שימוש חופשי במידע, כי כולו מתועד ומפוקח.

כל הצעה נרשמת במערכת עם שם השדכן ותאריך. אם שדכן אחר ינסה להציע את אותה הצעה שוב, הוא יקבל התראה שהמועמד/ת כבר הוצעו בעבר. כך המערכת חוסכת זמן ומונעת מצבים מביכים של קבלת אותה הצעה מכמה שדכנים שונים.

כל המידע נמחק לחלוטין תוך 30 יום מהבקשה. אנחנו לא שומרים מאגרי מידע של לקוחות לשעבר. יש לכם זכות לקבל עותק של כל המידע שלכם לפני המחיקה.

שדכנים שרוצים להצטרף לווארט

זה בשבילכם!

כל הורה שמצטרף לוורט מקבל אזור אישי למעקב אחר ההתקדמות, עדכונים על הצעות ומפגשים עם הנציג.

 

מרגע ההרשמה המערכת מתחילה לעבוד. בדרך כלל ההצעות הראשונות מגיעות תוך מספר שבועות, אבל זה תלוי בפרופיל ובזמינות במאגר. הנציג שלכם יעדכן אתכם באופן קבוע.

אין דבר כזה "מאוחר מדי" בוורט. הרשת הענקית שלנו כוללת שדכנים המתמחים בכל הגילאים והמצבים. חלק מההצלחות הגדולות שלנו היו דווקא עם רווקים ורווקות "מבוגרים" יותר.

אנחנו מדגישים שכל משודך הוא סיפור בפני עצמו ויש לו את הזמן והמסלול שלו. הנציג עוזר להעביר את המסר הזה גם לשדכנים ולהתמקד בחוזקות הייחודיות של הילד/ה.

זה בהחלט אפשרי. בתהליך ההרשמה אתם מגדירים את כל ההעדפות האישיות שלכם: גיאוגרפיות, עדתיות, ערכיות ועוד. המערכת תציע רק הצעות שמתאימות לקריטריונים שלכם.

הנציג הייעודי שלכם מתאם הכל. הוא הגשר ביניכם לבין השדכנים, מעביר מידע, מתאם פגישות ודואג שהתהליך יהיה חלק ונוח עבורכם.

כל ישיבה וסמינר שמצטרפים לוורט מעמידים נציג מטעמם – בדרך כלל מחנך או איש צוות שמכיר את התלמידים אישית. הוא דואג שהבוגרים של המוסד יקבלו טיפול מיוחד ומעקב צמוד.

תוך שבועיים מההרשמה תתחילו לראות הבדל: יותר שיחות, יותר הצעות רלוונטיות. לא צריך לחכות שנה כדי לדעת אם זה עובד, תוכלו לראות זאת במהירות באזור האישי ודרך העדכונים מהנציג.

לפני כל הצעה השדכן צריך להסביר למה הוא חושב שההצעה מתאימה. אם ההצעה לא הגיונית, הנציג שלכם מעביר פידבק לשדכן ומוודא שההצעות הבאות יהיו יותר רלוונטיות.

כל שדכן במערכת חותם על הסכם סודיות. המידע זמין רק לשדכנים מורשים ורק עבור הצעות קונקרטיות. אין שימוש חופשי במידע, כי כולו מתועד ומפוקח.

כל הצעה נרשמת במערכת עם שם השדכן ותאריך. אם שדכן אחר ינסה להציע את אותה הצעה שוב, הוא יקבל התראה שהמועמד/ת כבר הוצעו בעבר. כך המערכת חוסכת זמן ומונעת מצבים מביכים של קבלת אותה הצעה מכמה שדכנים שונים.

כל המידע נמחק לחלוטין תוך 30 יום מהבקשה. אנחנו לא שומרים מאגרי מידע של לקוחות לשעבר. יש לכם זכות לקבל עותק של כל המידע שלכם לפני המחיקה.

מנהלי מוסדות שחשוב להם נושא השידוכים

בוא לשמוע עוד על ווארט!

כל הורה שמצטרף לוורט מקבל אזור אישי למעקב אחר ההתקדמות, עדכונים על הצעות ומפגשים עם הנציג.

 

מרגע ההרשמה המערכת מתחילה לעבוד. בדרך כלל ההצעות הראשונות מגיעות תוך מספר שבועות, אבל זה תלוי בפרופיל ובזמינות במאגר. הנציג שלכם יעדכן אתכם באופן קבוע.

אין דבר כזה "מאוחר מדי" בוורט. הרשת הענקית שלנו כוללת שדכנים המתמחים בכל הגילאים והמצבים. חלק מההצלחות הגדולות שלנו היו דווקא עם רווקים ורווקות "מבוגרים" יותר.

אנחנו מדגישים שכל משודך הוא סיפור בפני עצמו ויש לו את הזמן והמסלול שלו. הנציג עוזר להעביר את המסר הזה גם לשדכנים ולהתמקד בחוזקות הייחודיות של הילד/ה.

זה בהחלט אפשרי. בתהליך ההרשמה אתם מגדירים את כל ההעדפות האישיות שלכם: גיאוגרפיות, עדתיות, ערכיות ועוד. המערכת תציע רק הצעות שמתאימות לקריטריונים שלכם.

הנציג הייעודי שלכם מתאם הכל. הוא הגשר ביניכם לבין השדכנים, מעביר מידע, מתאם פגישות ודואג שהתהליך יהיה חלק ונוח עבורכם.

כל ישיבה וסמינר שמצטרפים לוורט מעמידים נציג מטעמם – בדרך כלל מחנך או איש צוות שמכיר את התלמידים אישית. הוא דואג שהבוגרים של המוסד יקבלו טיפול מיוחד ומעקב צמוד.

תוך שבועיים מההרשמה תתחילו לראות הבדל: יותר שיחות, יותר הצעות רלוונטיות. לא צריך לחכות שנה כדי לדעת אם זה עובד, תוכלו לראות זאת במהירות באזור האישי ודרך העדכונים מהנציג.

לפני כל הצעה השדכן צריך להסביר למה הוא חושב שההצעה מתאימה. אם ההצעה לא הגיונית, הנציג שלכם מעביר פידבק לשדכן ומוודא שההצעות הבאות יהיו יותר רלוונטיות.

כל שדכן במערכת חותם על הסכם סודיות. המידע זמין רק לשדכנים מורשים ורק עבור הצעות קונקרטיות. אין שימוש חופשי במידע, כי כולו מתועד ומפוקח.

כל הצעה נרשמת במערכת עם שם השדכן ותאריך. אם שדכן אחר ינסה להציע את אותה הצעה שוב, הוא יקבל התראה שהמועמד/ת כבר הוצעו בעבר. כך המערכת חוסכת זמן ומונעת מצבים מביכים של קבלת אותה הצעה מכמה שדכנים שונים.

כל המידע נמחק לחלוטין תוך 30 יום מהבקשה. אנחנו לא שומרים מאגרי מידע של לקוחות לשעבר. יש לכם זכות לקבל עותק של כל המידע שלכם לפני המחיקה.